Фитнес рубрика

Ан-Джи - купа и златен медал 2014 година World Fitness Federation

Ан-Джи - купа и златен медал 2014 година World Fitness Federation

За поредна трета година Анн-Джи затвърди позициите на България на фитнес подиума , вземайки купата и златния медал на World Fitness Federation в категорията Fitness Model . Само за една седмица българката се върна от Старият континент с общо три купи, два златни и един сребърен медал от различни международни фитнес състезания. Освен на Световното на WFF, провело се в Словакия, изпълнителката стана победителка и на държавното първенство в западната ни съседка - Serbia open, и на Световната купа в Австрия - Graz, взе лента и статуетка за II място. Подготовката на певицата продължи общо около 4 месеца. Световната фитнес федерация има строги правила как точно трябва да изглежда фитнес моделът: красива, с хармонична спортна фигура, с лека, не силно изразена мускулатура.А вчера 09.11.2014 отново беше отличена и взе първо място в категорията Фитнес Модел. Ето и кратко интервю с победителката : Колко често тренираш – преди състезание и по принцип? А.Д. : Като VIP инструктор имам почти всеки ден тренировки, когато не ми се налага да пътувам за участия. Гледам да не се преуморявам много и правя периоди на почивка за възстановяване . Опиши една своя тренировка за фитнес състезание? А.Д. : Тренировката ми не трябва да продължава повече от 20 минути. В различни дни отделям внимание на различна група мускули. Какво е мнението ти за протеиновите напитки? А.Д. : Те са необходими предимно за хора, които редовно спортуват във фитнес зала и искат да изградят мускулесто тяло. Ефективен ли е фитнесът в борбата с целулита? А.Д. : При стриктно спазване на пълен тренировъчен и хранителен режим, резултатите са потресаващи. Фитнес и секс – каква е връзката? А.Д. : Освен, че фитнесът помага на телата ни да изглеждат добре и секси, тонусът ни се повдига и самочувствието расте. Съвкупността от всички тези детайли неизменно повлиява и на секса. Ставаме по-желани и разрешаваме проблемите с лекота. Кои са топ 3 упражненията за жени в залата? А.Д. : Крос, коремни преси и упражнения за тазобедрения мускул. А вкъщи? А.Д.:Вкъщи дамите могат да правят коремни преси и клекове за седалищните мускули. Разходките и крос в парка ще са им много полезни . Какво препоръчваш за релакс след фитнес тренировка – сауна, масаж или...? А.Д. : Препоръчвам масаж, но не много често. Сауната трябва да е в друг ден, за да не се претоварва излишно сърдечно-съдовата система.
автор: Антонио Трифонов

напиши коментар за: Ан-Джи - купа и златен медал 2014 година World Fitness Federation

Готови предложения / миксирани продукти / стакове