Фитнес рубрика

Диета за поддържане на тялото

Диета за поддържане на тялото

Диетата , която ще ви представим е за отслабване и поддържане на тялото . Продължителносста и е шест дни , а седмият си давате почивка Състои се от три/3/ основни храненета и две/2/ междинни такива . През споменатите шест дена от менюто си трябва да премахнете всякакъв вид пържено , тестено , сладко , храните от така нареченото - Бързо хранене . Седмият забранените храни са позволени , разбира се в ограничени количества . Всяка сутрин едно от задължителните условие е да консумирате на гладно по една чаша вода. Какво да консумирате през различните дни : Закуска ; - филийка препечен пълнозърнест хляб ; - варени яйца ( можете през различните дни да ги замените с печени чушки , кашкавал , броколи , парче сирене ) . Обяд ; - салата , овкусена със зехтин ; - по избор : - пилешко месо ( печено или варено ) ; телешко ; риба . Вечеря ; - зеленчуци , задушени на пара ; - по избор : - риба ; пилешко месо ( печено или варено ) ; кафяв ориз . Междинни храненета : -редувайте : плодове ; сокове ; зелечуци . Всеки ден консумирайте вода . Препоръчително е към диетата да добавим и малко физически упражнения , като : - клякания . Зпочнете с около 50 и всеки ден по малко увеличавайте бройката ; - лицеви опори . Средно правете между десет и двадесет повторения ; - коремни преси . Започнете с по около 20 и всеки ден увеличавайте бройката им ; - скачане на въже . Започнете с по около 30-40 скачания и всеки ден увеличавайте бройката им . Нека живеем здравословно .
Автор:Антонио Трифонов

напиши коментар за: Диета за поддържане на тялото

Готови предложения / миксирани продукти / стакове