Фитнес рубрика

Качване на тегло

Качване на тегло

1.Кюфтета , направени от пилешко месо и картофи - кайма от пилешки гърди ( 500 гр .)- сварени картофи ( 200 гр .)- нарязан пресен магданоз ;- червен пипер ( щипка );- морска сол ( щипка ). Смачкайте картофите и ги смесете с каймата и подправките . Оформете кюфтетата и ги сложете в предварително подгрята на 200 градуса фурна . Печете кюфтетата около 40 минути . Ако искате да увеличите въглехидратите , сварете още малко картофи . Направете си салата от свежи сезонни зеленчуци . Лесно и ефикасно . 2.Пълнени шницели от свинско месо с гарнитура зеленчуци Продукти за шницелите : - шницели от свинско месо 2 броя ;- хималайска сол ;- кимион ;- черен пипер ; Продукти за плънката : - стар лук 100 гр ;- печурки сурови 100 гр ;- сол ;- червен пипер ; Продукти за гарнитурата : - морков 1 бр ;- тиквичка 1 бр ;- копър;- сол ;- магданоз . Лукът и гъбите се нарязват и задушават със солта и червения пипер . Начукваме шницелите и овкусяваме само от едната страна със сол , черен пипер и кимион . След това нанасяме плънката въхру овкусената страна на шницелите и ги завиваме . За да не се разсипе плънката , забиий клечки за зъби в краищата на шницелите . Слагаме ги да се печат в предварително подгрята на 200 градуса печка за около 40 мин . Оставяме ги да се пекат и започваме гарнитурата . Нарязваме тиквичката и моркова през средата на две и на четири по дължина . В нагорещен тефлонов тиган ги запичаме от всички краища . Може и на скара . Подреждаме ги , овкусяваме ги с копър , зехтин и хималайската сол . Лесно , вкусно . Бонбони с кокос и моркови - 500 г моркови- 250 г кокосови стърготини- настъргана кора от лимон- чаена лъжичка сок от изцеден портокал- 1 пакетче ванилия- 200 г захар или стевия Почистваме и настъргваме морковите с рендене на най - едрата му страна . Прибавяме сока от портокал , стевията , лимоновата кора и ванилията . Сместа се слага в тенджера да се вари за около 20 минути , като през това време разбъркваме . Идеята е да видим че водата от морковите се е изпарила . Морковите трябва да станат тъмно оранжеви без почти течност . Изчакваме съвсем малко да изтинат и добаваме две трети от кокосовите стърготини . След това изчакваме да изтине сместа съвсем . Оформяме малки топки като бонбони и ги овалваме в кокосовите стърготини . Би трябвало с тези продукти да направите около 30-35 броя . Консумирайте докато са пресни , изсъхват бързо и забележете : Белтъчини - 13;Въглехидрати - 287;Мазнини - 85;Ккал - 1840 ! Това се съдържа в 30-35 бонбона , като приготовлението им не отнема повече от половин час .
Автор:Антонио Трифонов

напиши коментар за: Качване на тегло

Готови предложения / миксирани продукти / стакове