Фитнес рубрика

Основните елементи на фитнес режима

Основните елементи на фитнес режима

Три са компонентите , в един режим които трябва да бъдат задължително включени : -силови упражнения или така наречените резистивни ; -аеробни упражнения ; -еластични упражнения или казано по друг начин разтягащи . Сега ще ви запознаем с главните точки , които трябва да бъдат стартови за Вас . Силови упражнения - Най-елементарните програми включват упражнения от девет-десет вида , които натоварват крака , ръце, гърди , рамена .За да има ефект е препоръчително да правите тези упражнения около 20 минути средно 2 / два / пъти седмично. Аеробни упражнения - Приблизително около половин час бързо ходене почти ежедневно , тоест по шест-седем пъти . Естествтено бягането е много успеваемо упражнение - свалят се килограми много по-бързо, сърдечно-съдовата и дихателна система укрепват. За тези , които бягат - ще Ви дадем няколко съвета и доказани факти: 1. Бягането не трябва да става бързо - при недостиг на въздух , мазнините ви немогат да направят окисление и започвате да горите глюкоза . В резултат на това се образува млечна киселина, която води от нейна страна до умора и мускулна треска. Перфектното темпо е това, при което може спокойно спокойно след това можете да водите някакъв диалог. 2. Ако успеете да тичате близо половин час - то тогава упражнението ви е абсолютно пълноценно . 3. Необходимо е постоянство - трябва да извършвате физическо натоварване не само , когато го правите с цел отслабване , но и за да поддържате тонуса си . Еластични упражнения - между осем и десет различни вида упражнения за основните големи мускулни групи . Тренировките тук трябва да продължат между 10 и 15 мин поне 2 пъти седмично . Как да разберем , че умерено изпълняваме упражненията? -имаме по-дълбоко дишане от нормалното ; -честотата на пулса е по-забързана ; -има леко изпотяване . Тренирайте за да бъдете здрави!
автор: Антонио Трифонов

напиши коментар за: Основните елементи на фитнес режима

Готови предложения / миксирани продукти / стакове