Фитнес рубрика

Яйчена едноседмична диета

Яйчена едноседмична диета

Много често , когато стане въпрос за диети , един от основните продукти в тях са яйцата . Какъв е съставът на яйцето ? - белтък - състои се от 85 - 90 % вода , около 11 % белтъчини , и по - малко от един процент въглехидрати , минерални вещества и мазнини . Съдържащите се в белтъка мазнини са полиненаситени и заради това те са абсолютно безвредни . - жълтък - харнителното вещество , което е най - ценно в яйцето . Най - хранителното значение на жълтъка е съдържащите се в него ливетин и вителин . Освен тях жълтъкът е богат на витамин А , витамин Д и витамин Е .За разлика обаче от белтъка , в жълтъка има холестерол . Това означава , че хора , които имат холестерол не трябва да приемат повече от 1 жълтък дневно . Любопитно : Количеството на витамин А в йълтъка през зимата е многократно по малък отколкото през лятото . То се получава , защото химическият състав на жълтъка се влияе и от храната на птицата , и от сезона . Едно средно голямо яйце съдържа около 80 ккал. Представяме ви диета с която за около седмица при точно спазване ще свалите около 10 килограма . Понеделник : Първо хранене - закуската : - нискомаслено кисело мляко 1 чаша ; - 2 твърдо сварени яйца ; - 2 портокала ( средно големи ) ; Второ хранене - обяд : - пилешко месо без кожа ( варено) около 200 грама ; - нискомаслено кисело мляко около 1 чаша ; Трето хранене - вечеря : - пилешко месо без кожа ( варено) около 150 грама ; - едно твърдо сварено яйце ; - един средно голям портокал ; Вторник : Първо хранене - закуска : - една чаша от фреш ( лимон ) ; - 2 твърдо сварени яйца ; Второ хранене - обяд : - 3 твърдо сварени яйца ; - риба печена около 150 гр ; - средно голям грейпфрут ; Трето хранене - вечеря : - 3 сварени яйца ; Сряда : Първо хранене - закуска : - 1 чаша топла вода ; - чаена лъжица лимонов сок ; - 2 твърдо сварени яйца ; Второ хранене - обяд : - телешко месо ( варено ) около 200 гр ; - средно голям грейпфрут ; Трето хранене - вечеря : - 3 сварени яйца ; Четвъртък : Първо хранене - закуската : - омлет от бъркани яйца с копър , магданоз и лук ; Второ хранене - обяд : - зеленчукова салата /по - избор / - пилешко варено месо към 150 гр ; Трето хранене - вечеря : - яйце 1 брой ; - средно голям портокал ; Петък : Първо хранене - закуската : - салата / 2 айца , 2 моркова , една лъжица заквасена сметана / Второ хранене - обед : - моркови - 2 бр ; - сок от портокал / прясно изцеден / 1 чаша ; Трето хранене - вечеря : - морска риба / варена / 100 грама ; - едно яйце ; Събота : Първо хранене - закуска : - нискомаслено кисело мляко около 150 гр ; - чаша фреш / микс / ; Второ хранене - обед : - яйца 2 броя ; - два средно големи греипфрута ; Трето хранене - вечеря : - вода ; Неделя : Първо хранене - закуска : - половин грейпфрут ; - две яйца ; Второ хранене - обед : - телешко месо около 200 гр ; - средно голям портокал ; Трето хранене - вечеря : - вода
Автор: Антонио Трифонов

напиши коментар за: Яйчена едноседмична диета

Готови предложения / миксирани продукти / стакове